Chill åså

Hej allesammans!
Försökte blogga från mobilen förut- igen! Men såklart funkade det inte! :mad:
Aja, just nu sitter jag i soffan & lyssnar på musik, kollar lite bloggar och facebook såklart ;) Allmänt chill alltså :)
Imorgon börjar vi 8, orkar inte gå upp! Hatar att skolan ska vara så tidigt! Jag dog när jag skulle upp i morse! :o
Aja, snart höstlov iallafall? :)
Imorgon blir det bas-lektion efter skolan, slutar 16.00..! -.- Men sen blire chill hemma antar jag? :)
Har lite bildbrist just nu, men bjuder på denna iaf ;)
Liten & tjock chey, haha! Det va den enda jag hitta, sorry ;)
Kanske ska lägga upp fler bilder på mig som liten? Eller, vad vill ni? ;)
Aja, men vi hörs kanske sen, om inte så blir det imorgon! :)
Ha det bra sålänge!
Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0