Födelsedag.

Hallå!
Här kommer bilderna från shoppingen- som är min födelsedagspresent från mamma & pappa :)
Wannabe Dr Martens - Din sko 599:-
Svarta jeans - H&M 299:-
Sickad tröja - H&M 199:-
Örhängen - H&M 79:-
Carpe Diem sak - Haga Hem 179:-
PLUS
Det jag beställde igår:
Ring - Nelly.com 39:-
Ring - Nelly.com 29:-
Örhängen - Nelly.com 99:-
Örhängen - Nelly.com 39:-
Ring - H&M 49:-
Stickad tröja - H&M 249:-
PLUS
Typ halva jackan som jag mamma beställde för ett tag sen för att den va så dyr, och för att jag egentligen redan har en vinterjacka. :)
ALLT detta är min födelsedagspresent för i år från mamma & pappa!
Rätt så nöjd blev jag faktiskt!- Och jag har fortfarande pengar kvar. :) Och jag har inte heller fått alla mina presenter från alla andra än, awesome :D
love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0