Klantig.

Hej på er!

Har precis ätit middag med pappa, gottigotti :) Klantig som han är råkar pappa tappa en halv burk med rostad lök på golvet haha ;) Sedan sa han att han behövde skynda sig till jobbet igen & göra nåt, så han lämnar mig kvar med röran! Men nu är allting fixat & klart iaf! :D
Jag tror att jag ärvt min klantighet av pappa, haha ;)
Just nu sitter jag iaf & snackar med en viss person och pluggar inför sex&samlevnads-provet som vi har på fredag..! ;) Dock glömde jag ju biologiboken i skolan så det går sådär halvbra att plugga.. ;)
Bjuder på bild från header-"plåtningen" haha ;) Ja jag är medveten om mitt cp-utseende.. ;)
Nu ska jag fortsätta med mitt nolife.. ;)
Vi hörs sen eller imorgon!
Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0