L-O-V-E.

Hej där!
Ledsen, men jag kommer inte uppdatera alls mycket idag, födelsedag you know ;) Hoppas ni förstår :)
Imorgon får vi se hur det blir med updaten, ska antagligen till stan & kanske få gäster osv, men nästa vecka blir det super :)
Har fått några av mina presenter nu, får resten så småningom :) Min brorsa är inte hemma denna helgen, så jag får min present av honom nästa vecka typ :)
Mormor kommer hit om typ två veckor (ända från island!), så jag får dom flesta presenterna från mina släktingar då :) Awesome! :D
Just nu sitter jag iaf beställer hem lite födelsedagspresenter från nätet, hihi ;) Har bara fått pengar hittills, så nu blir det massa massa shopping framöver! :D
Eftersom att jag fortfarande känner mig lite krasslig, så ska jag bara va hemma & ha en mys-födelsedag med mamma resten av dagen- rätt skönt ändå :)
Haha, halvsjukt födelsedagsbarn :thumbup:, mobba inte.
Har då inte fixat mig nåt idag, ska ju bara va hemma :)
Det kanske låter som en urtråkig födelsedag, men vad ska man göra när man är halvt sjuk på sin födelsedag?
Aja, vi hörs!
Kisses.

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Svar: Hej tjejen! :D Tack för dina fina ord om min blogg, du har en riktigt fin du med :D Hoppas du mår alldeles strålande en lördag som denna :) Kram

2011-10-22 @ 17:14:03
URL: http://busigatildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0