Shoppingsugen?

Hej alla små söta!
Shoppingsugen?- JA!
Har vart & kollat på massa shoppingsidor, och jag får typ damp? MÅSTE SHOPPA!
Tur att det är min födelsedag på lördag! :thumbup: Har typ bara önskat mig kläder & pengar! ;)
Alla outfits från nastygal.com är så jäävla snygga! Men så sjukt dyrt bara.. :(
Om jag hade pengarna, hade dessa varit mina på en sekund!
(Bilderna ser lite skeva ut, vet inte vad det är? :S)
Så jäävla snyggt! :o
Och alla dessa snygga smycken! :o
Alla dessa saker är från nastygal, chicy och modekungen. Så jävla snyggt, men så jävla dyrt!
Just nu sitter jag och försöker plugga, men det går inte så bra hehe ;)
Men nu börjar lunchen, så måste dra!
Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0