Förlåt!

Hej älsklingar och förlåt!
Igår hann jag inte blogga mer för jag hade match, och imorse kunde jag inte heller. Lärarna har blivit jättestränga angående datorerna på lektionerna, så om vi är inne på internet en lektion så tar dom datorn och låser in den resten av dan! Bajslärare.. -.-
Men aja, nu har jag lunch så jag kan blogga :)
Idag började skolan 9.40, så jävla skönt! Jag har bara pluggat inför proven & börjat skriva på en jävla roman.. Hata skolaa!
Just nu sitter jag i upehållsrummet med Ottilia & Oliver och chillar. :)
Men nu ska jag ha matte, så vi hörs sen!
Dagens outfit:
Skjortan som jag köpte i förrgår, vanligt svart linne & mörkblå jeans. :)
Plattat utsläppt hår, rätt lite smink, stora silverörhängen, långt halsband & ringar från TopShop. :)
Puss | Burre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0