Fröken duktig!

Hej!
Nu har jag so, och sen slutar vi :) Jag har jobbat jättebra de tre senaste lektionerna, spanska, no och so,- känner mig såå duktig!
När jag kommer hem blir det att jobba ikapp det sista- & sen ääntligen helg! Filmkväll med mami!- massa go mat & goodis! :D
I helgen har jag inte så mycket planerat vad jag kommer ihåg- skönt! Det blir lite träning & sen match på söndag, men annars helt ledig! :)
En bild på duktiga mig får ni såklart också! ;)
Tog på mig min mysiga hoodie lite tidigare idag, det börjar ju bli så in i helvetes kallt ute! :S
Det gillas ej! :thumbdown:
Nu är det bara en kvart kvar av lektionen! :D
Jag skriver mer när jag kommer hem, efter att jag pluggat klart!
Vi hörs då!

Puss | Burre ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejsan!



vill du vara med i dagens blogg?

Anmäl dig på min blogg i inlägget "Dagens Blogg"!



Kram!

2011-09-23 @ 15:34:51
URL: http://hhafstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0