Godmorgon!

Godmorgon alla sömntutor!
Sovit gott? Det har jag iallafall :D
Jag vaknade för någon timma sen & har bara slappat sen dess!- Mys!
Just nu sitter jag & kollar på någon film som jag spela in igår- Resan till jordens medelpunkt. Den utspelar sig visst på Island! Tänkte att det skulle va kul att se den :)
Senare idag ska jag nog ut & springa, och sedan ska jag shoppa lite med mami! :) Det blir ingen stor höst-shoppingrunda, utan bara det nödvändigaste! Sedan kanske jag ska beställa lite grejer från nätet. :)
Har hittat en grym shoppingsida på nätet, mylovebasket.com! Kolla in den, det finns verklligen grymt snygga grejer- och inte bara kläder utan massa fina smycken & andra accessoarer! Plus att det finns grejer för killar också! ;)
Klicka på bilden för att komma till sidan!
Grym sida, värd att kolla på!- Men ankta er, man blir såå shoppingsugen!
Om ni vill följa mig där, så heter jag Burre A. ;)
Haha bjuder på en muppbild på mig & Emelie! ;)
Nu ska jag nog ta och duscha och fräscha till mig lite! ;)
Jag skriver mer senare idag, & såklart får ni bilder på det jag shoppar! :)
Puss | Burre♥

Kommentarer
Postat av: Leg

Tack detsamma finis!:) kram<3

2011-09-24 @ 13:39:51
URL: http://legks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0