Godmorgon..

Godmorgon!
Sovit gott? NEJ. Är sjuukt trött.. :(
Jag trodde att skolan började 8 idag så jag släpade mig upp ur sängen vid kvart över 6. Sedan när jag kom hit vid fem i 8 så fick jag reda på att vi började tjugo över istället! Jippie..!
Men men, hoppas att ni har det lite bättre iaf ;)
Nu sitter jag här iallafall med Emelie och lyssnar på musik och chillar :)
Jag hann ta några dagens outfit bilder innan jag stack till skolan & här är dom:
Jag kör på svarta ögon idag & inget annat smink.
Jeans: H&M(?)
Linne: H&M
Kofta: DKNY
Halsband: Lindex
Ringar: Topshop
Ledsen för det stökiga rummet.. ;)
Jag skriver mer sen, då är jag nog på lite bättre humör ;)

Puss | Burre

Kommentarer
Postat av: ania

hejhej fin blogg :)

2011-09-22 @ 09:33:57
URL: http://aaniias.blogg.se/
Postat av: emelie

2011-09-22 @ 15:28:27
Postat av: Emelie

fin fint tjejen ;) <3

2011-09-22 @ 15:29:16
URL: http://eemmiiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0