Instagram and other shit!

Hej alla underbara!
Är äntligen klar med läxorna, & nu blir det att äta räkmacka med mami!- Mys! :D
Om ni som läser min blogg har iPhone- adda mig på Instagram & Wordfeud! På Instagram heter jag Burreas, och på Wordfeud heter jag Burrrre. Awesome!
Sen vill jag också tipsa om hemsida!- Weheartit.com heter den! Där hittar jag massa inspiration & fina bilder, grym sida! :) Om ni vill följa mig där så heter jag Burre. :)
Tror jag ska börja med en ny kategori- Burre tipsar! Där kommer jag tipsa om massa olika bra hemsidor, skönhetsprodukter & massa annat skoj! :)
Så håll utkik! :D
Klicka på bilden för att komma till hemsidan!
Det var allt för mig!
Puss | Burre

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nu är dagens blogg avgjord!

Vann du inte? Det är lugnt, anmäl dig igen bara!



Kram!

2011-09-23 @ 19:56:59
URL: http://hhafstrom.blogspot.com
Postat av: PEETRA

åh jag älskar weheartit, såå mysig sida :)

2011-09-23 @ 23:47:11
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0