Jag vann!

Hej där!
Ja, läs rubriken,- JAG VANN! :D Jag vann dagens blogg-tävlingen jag var med i, & nu har ni läsare blivit mycket fler! Glad tjej här asså! :D
Nu kommer det bli aasbra uppdatering varje dag- massa tips & bra grejer, kanske frågestund nån gång och dagens blogg tävlingar också! :)
Har precis tittat på Greys Anatomy och 24 timmar med mami, bäst var det!
För er som inte vet vad 24 timmar är (för jag antar att de flesta vet vad Greys Anatomy är), så är det ett typ action program. Det handlar om Jack Bauer- en federal-agent i USA. Han blir anlitad till att lösa massa terrorisattacker & annat farligt.- Asspännande och bra program alltså! Det finns typ 9 säsonger hittills tror jag. :)
Det var dagens tips antar jag?- Haha ;)
Jag & mami har ätit massa gott och haft det allmänt mysigt- Burre ♥ filmkvällar! ;)
Just nu sitter jag & kollar facebook, och checkar in lite bloggar! Om ni som läser har en blogg så vill jag gärna läsa dom!- mejla mig eller något? :)
Sedan blir det off to bed & läsa min grymma bok och lyssna på musik! Klarar inte att somna utan musik! :o
Jag just nu,- har på mig pyjamas & min mysiga mys-hoodie!
Nu ska jag fortsätta ha det jättemysigt här & jag hoppas att ni också får en fortsatt mysig fredagkväll!
Jag skriver mer när jag vaknar imorgon, så vi hörs då! :)
Puss | Burre♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad roligt att se att du blev så glad!

Hoppas att du har fått lite fler läsare, och tveka inte att anmäla din blogg igen! Dock så kan du inte vinna inom 10 gånger, men genom att du kommenterar så kollar ju andra in din blogg med, vilket resulterar i flera läsare!



Kramar

2011-09-24 @ 16:25:14
URL: http://hhafstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0