J@vla symaskiner!

Hej sötisar!
Är så jäkla sur just nu! Ingenting funkade på syslöjden! Symaskinen jag använde hade seriöst någåt emit mig, den gjorde aldrig som jag ville! Så jag har inte kunnat göra någonting på hela lektionen! :mad:
Aja, jag orkar inte bry mig, vår dumma slöjdlärare får väl ge mig IG då..
Nä men nu ska jag försöka vara glad & positiv! Idag är det fredag! :D Det är nog det enda som kan göra mig glad just nu! ;)
Det blir nog att vara med Emelie senare idag, och sen kolla på Greys Anatomy med mami, för brorsan & pappa är borta! Mys :D
Bjuder på en bild! ;)
Haha varför lyckas jag alltid se hemsk ut på alla bilder? ;)
Aja, nu blir det lunch! Jag skriver mer senare!

Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0