Klicka, klicka, klicka!

Åh, statistiken går redan upp lite! Vad glad jag blir!
Som ni kanske ser så finns det små "knappar" uppe i hörnet på bloggen. Det är för att jag har lagt in min blogg på några hemsidor för att få lite fler läsare. Vet dock inte om detta kommer funka, men det är värt ett försök iallafall :D
Och rubriken säger väl allt. Om ni klickar på dom här "knapparna" så hjälper ni mig att nå högre upp på topplistorna på dessa hemsidor. Alltså - fler läsare!
Haha, det låter nog konstigt, men ett klick- det är ju hur lätt som helst!
Klicka- och du gör min dag! :D
Love | Burre

Kommentarer
Postat av: isabella♥

sv; gud va kul att du också har blogg :)



Bik Bok gumman "

2011-09-21 @ 18:35:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0