Nu kör vi!

Hej svejs och välkommen till min nya blogg!
Jag är Burre, en 14-årig tjej från Island. Ja, jag är ursprungligen från Island, är född där och bodde där mina 6 första år, men jag har bott här i Sverige i lite mer än 7 år och trivs bra! :) Jag bor i en liten ort utan för Göteborg & det har jag gjort ända sen jag flyttade hit.
Jag har haft lite smått oseriösa bloggar förut, men har alltid slutat för att jag tyckt att det vart tråkigt eller haft för lite tid. Men nu har vi fått datorer från kommunen, så då kan man ju sitta och blogga på lektionerna , awesome! Sen har jag ju en iPhone nu också och jag hoppas att jag kommer kunna mobilblogga. Har dock hört att det ska va jättekonstigt att mobilblogga från blogg.se.. Menmen!
Jag kommer börja med att försöka upptadera bloggen en gång per dag, sen får vi se hur det utvecklas! ;)
Just nu sitter jag och kollar på Vänner, asmysigt! Vi hade orienteringsdag idag(!) och det va så himla jobbigt, så jag gick direkt till soffan när jag kom hem! Har fixat lite med designen oså, men är inte alls klar! Jag är inte så bra på det här med design än, så min kompisar kommer få hjälpa mig rätt mycket! ;)
Just nu: pyjamas & vääldigt ofixad efter en hel dag medn bara regn, regn, lera och skit!
Uppdaterar mera sen, eller imorgon!
Puss | Burre
P.s  headern jag har är bara tillfällig, min kamera är kaos just nu, men jag ska försöka göra en ny header så snart som möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0