Plugg som vanligt!

Hej alla!
Jag vet inte hur många gånger ordet plugg/plugga har använts på den här bloggen! Plugg plugg plugg, varenda jävla dag! VARFÖR?! Jag som trodde att det skulle vara rätt chill att gå i åttan? Men nejnej. Så jävla stor press på alla, och om man inte har pluggat till ett prov så påverkar det betygen.. Patetiskt asså! ARG tjej här!
Aa, som ni kanske fattar, så pluggar jag. Som vanligt. Just nu pluggar jag sönder inför matteprovet imorgon. Sedan måste jag plugga till fysikprovet på torsdag, men såklart glömde jag ju fysikboken i skolan! Hata mitt liv just nu!
Aja, det är ju ingen depp-blogg det här, possitiv ska man vara! Fredag snart, om typ hundra år? Jippie..
I hörlurarna dunkas det go bas, musiken är det enda som kan trösta mig nu? Vad skulle man gjort utan musik?
Sorry för cp inlägg, men humöret är ju inte på topp nu precis..
Skriver mer när jag har dampat klart!
Fuck it!
Hörs sen, big love till er.
Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0