Plugg..

Hej igen!
Har precis kollat på 24 timmar med mami, mys som alltid. Just nu ska jag plugga lite inför två prov som vi ska ha i veckan, kul! Asså jag orkar inte ha så mycket att plugga hela tiden!- Kill me!
Men men, jag får vara duktig nu!
Här kommer iaf bilderna från shoppingen som jag lovade er :)
Scarf: H&M 79.50:- (den är egentligen biege/vit, det är ljuset som gör att den ser grå/blå ut.)
Vantar: Stadium 99:-
Jeansskjorta: Brandworld 299:-
Trosor (3 par): Lindex 140:- , 3 för 2
Kofta: H&M 199:- (Ledsen för suddig & dålig bild)
+ Mössa från Stadium 299:- (Bild i förra inlägget.)
Det var allt, men jag kommer snart att åka till stan igen och shoppa mer + beställa lite grejer från mylovebasket.com & nelly.com! :D
Nu ska jag fortsätta plugga och sedan kolla på favoriten Greys Anatomy med mami! Hoppas ni har det lika mysigt som jag denna lördagskväll! Jag skriver antagligen mer sen innan jag går och lägger mig. :)


Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0