Rast!

Hej igen!
Nu är idrotten slut & jag är så jäkla varm! Vi spelade fotboll & jag sprag fram & tillbaka hela tiden, om och om igen! :o
Då är det ju tur att snälla Veronica precis har köpt glass! Och hon lyckades köpa min favoritglass också! :D
Så nu sitter vi i korridoren & käkar glass och lyssnar på musik! :D Mys!
Söta vi, igga min cp-min ;)
Snart ska vi ha syslöjd & jag ska fortsätta på mitt fodral till min data :) Egentligen suger jag på syslöjd ocg jag ville hellre gå i träslöjd, men då hade jag vart den enda tjejen ,så jag valde syslöjd med kompisarna istället! ;)
Haha, mitt fodral kommer säkert bli asfult, så jag kommer beställa ett fodral från nätet när jag fyller år! :thumbup:
Jag skriver mer på slöjden, så vi hörs då!
Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0