Skola..

Hej allesammans!
Sitter i uppehållsrummet med Elin & Felicia och kollar kläder på mylovebasket.com! :D Så sjuukt fina kläder, men vissa grejer är ju så himla dyra!
Vi har precis haft spanska, och jag & Elin fick gå tjugo minuter tidigare för vi va så duktiga! :D MVG i spanska? Haha, ;)
Om några minuter har vi matteprov... :S Men jag va faktiskt jätteduktig igår & pluggade som fan! Så jag känner mig rätt säker :)
Dagens Outfit:
Stor asmysig kofta från H&M
Randig tröja från Zara
Vanliga jeans från Cubus.
Kör på lockig tofs & lite smink idag.
Örhängen från Glitter.
Ser helt sjuk ut, jag vet..
Nu börjar jag snart, skriver mer efter provet :)
Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0