Stolt.

Hej allesammans!
Kort inlägg innan jag lägger mig bara.
Det gick jättebra för mig på matchen, men dock förlorade vi. Dom vi mötte leder hela serien så vi jobbade sjukt bra iallafall. Vi förlorade med 5-3, men jag är jättenöjd ändå! Jag la ett mål (!)- med vänsterfoten! :o Och tränaren sa att jag hade bäst inställning och att alla andra i laget borde lära sig nåt av mig! :D Glad tjej!
Nu är jag dock jättetrött, sprang så sjukt mycket! Så det blir off to bed nu på direkten, inget mer plugg ikväll- kommer dö!
Nu ska jag borsta tänderna & allt det, sen bara lägga mig i sängen och läsa & lyssna på musik!- såå skönt!
Vi hörs mer imorgon!
L-O-V-E. ♥

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

Tack så mkt, fin blogg du med:)

2011-10-20 @ 09:29:36
URL: http://psychoblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0