Hiss / Diss?

Hello!
Är hemma nu, och har precis fått i mig lite mat. Mår bättre nu, tog en värktablett & har druckit massa vatten. Hata att ha ont i magen!
Menmen, nog om det. Har tänkt att börja med Hiss/Diss! Låter bra va? ;)
Iaf, dagens Hiss/Diss är...
...Hunterstövlar!
Jaa, vad tycker ni om dessa stövlar? jag tycker om dom & dom är ju riktigt snygga! Men det är ju så himla många som har sånna nu ju.. :/
Har önskat mig sånna här i födelsedagspresent, men vet inte riktigt om jag ska ha dom..
Men om man ska ha dom, vilken färg? Och ska man ha matta eller glansiga?
Jaa, vad tycker ni, mina fina läsare? :)
Jag tycker iaf att det kan vara en snygg detalj nu till hösten/ vintern. :)
Kommentera på bara! :)
Nu ska jag göra lite te, skriver mer sen!
Puss | Burre♥

Kommentarer
Postat av: natalie

tack! :)

2011-10-17 @ 15:46:15
URL: http://tisenius.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tycker dom där stövlarna är riktigt snygga! men jag har inge, förresten kika in på min blogg och var med på en fototävling jag har.

Ha de bra! :)

2011-10-17 @ 15:48:03
URL: http://liiinneaholmgren.blogg.se/
Postat av: LisaFisa

hej , assnygg blogg!

Jag håller med dig, hunter stövlar är jättesnyggt. fast det är ju ganska många som har dom.. men om du ska köpa, så tycker jag blanka!

Kram!

2011-10-17 @ 15:48:30
Postat av: Paula

Tycker absolut att du ska köpa dem!

Jag har sånna själv och dom är både riktigt sköna och snygga. Jag tycker de matta är snyggare än de blanka.

Ha det bra!



Ps. Snygg blogg!!

2011-10-17 @ 15:59:39
Postat av: Amanda L

Jag har rosa hunters & tycker dem är riktigt sköna och gulliga. Jag tror att dem svarta glansiga skulle passa din stil. Kram!

2011-10-17 @ 16:24:50
Postat av: Anonym

Ja du borde köpa dom. Riktigt värt. Svarta och glansiga.

2011-10-17 @ 16:25:51
Postat av: Louise

Köp dom! Riktigt värt är det!!



Assnygg blogg!

2011-10-17 @ 16:26:37
Postat av: Laura

Jag håller med alla andra, svarta & glansiga borde du ha. Det skulle passa dig. Ja har själv ett par och ångrar inte en sekund att ja köpte dom. Kram!

2011-10-17 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0