I'm back!

Hej älsklingar!
Statisktiken har blivit skyhög när jag haft bloggpaus, what? Haha men nu är jag tillbaka iallafall, bäst i know?! :D
Kanske inte blir jättebra uppdate varje dag, men jag ska försöka! :)
Nu har det blivit lite lugnare i skolan, så jag kommer ha mer tid till bloggen! Awesome :) Sen ahar ju blogg.se skaffat en app, och den funkar ju! Första bra grejen blogg.se gjort på länge huh?
Just nu har jag typ 45 minuters rast och sen ska vi ha svenska.. :/
Senare idag kommer jag nog ha fullt upp, trummor direkt efter skolan, sen träning i reget! Fml.. Sen har jag också lite läxor & jag måste plugga till ett Sex & samlevnads prov (!?) som vi ska ha på fredag.. haha! :D
Såhär ser jag ut idag! :)
Fortsätt läsa min blogg, ni gör mig såå glad! :D Och sprid gärna vidare den! :)
Vi hörs sen då!
Puss | Burre♥

Kommentarer
Postat av: majsboll

älskar dig burrreeee!!! :D <3333333/ ottoboi

vi mst gö nåt snaaarttttt!!

2011-10-10 @ 13:52:38
URL: http://majs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0