I'm sleepin.

Hej sweeties!
Har precis duschat & snart blir det sängen!
Har suttit och kollat på tv ända sen jag kom hem, sjukt trött efter träningen, som dock inte blev nån träning haha ;)
Jag skulle ju som sagt ta bussen till träningen idag -vilket jag hatar- och jag skulle byta buss efter halva vägen.
Jag stod och väntade på den senare bussen i typ 10 minuter men den kom aldrig..! Då va klockan ca fem över sju, & träningen hade börjat för fem minuter sen.. Så då får jag springa ända från hållplatsen till träningen, vilket är typ 1-2 km, i full fart med mina foppatofflor..!
Sen när jag äntligen är framme, och är alldeles för sen, så var det visst ingen träning, utan bara ett möte där vi i laget skulle snacka om hur vi skulle ha det i framtiden typ. Och jag hade ju spungit och svettats som galning!
Men sen hämtade pappa mig, vi gick och handlade lite goda grejor och sen har jag bara kollat på tv och nu duschat, haha ;)
Alltså är jag riktigt trött nu ;)
Bjuder på två bilder från sängen ;)
Nu blir det tandborstning osv! ;)
Luv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0