Plugga & sen Idol!

Hej goingar!
Sitter i soffan & lyssnar på go musik och pluggar sönder inför fysikprovet..! Hurtig tjej you know!
Snart blir det pluggpaus- Idol & glass! :D
Som jag skrev förut så har ju blogg.se skaffat en app! Dock funkade det inte att lägga ut inlägget på no'n förut, men jag antar att det va för att jag inte hade nån täckning :S Försöker igen sen. :)
På tal om no'n förut så hade vi ingen labb. Vi fick ha sexualkuskap istället haha! Vi såg på en tecknad film om sex & samlevnad och sånt- haha! Det va iaf askul & alla asgarva typ hela tiden! ;)
Eftersom ni inte fått några bilder idag så lägger jag väl ut två nu:
Jag ser helt fail ut idag, jag vet!
Men men..
Dagens låtlista ska ni få också! Jag listar mina fem favvo låtar just nu!:
1. Titanium ~ David Guetta & Sia
2. När jag går ner ~ Norlie & KKV
3. Be careful ~ Jason Derulo
4. Du är knark ~ Anton Kristiansson
5. Mistakes ~ Our notion.  - Skolvärden på min skola sjunger, jätteduktig faktiskt!
Ska plugga lite till nu, sen blir det idol! :D
Vi hörs imorgon!




Puss | Burre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0