Wanties!

Hello sweeties!

Har precis duschat & ätit middag, nu blir det snart att kolla på 24timmar med mami! Mysmys :)
Guud va jag är sugen på att shoppa! Asså verkligen köpa aasmycket grejer! Va precis inne på några sidor & kollade på kläder och sånt och jag hitta såå mycket grejer! Dags för höstshopping? JA!
Här kommer några av mina favvisar:
Vissa av dom här grejerna är riktigt dyra :( då är det ju tur att det är min födelsedag om en månad! :D
Nu blir det varm choklad & älskade TV:n!
Skriver mer imon!
Puss | Burre

Kommentarer
Postat av: Ines

Sv: Tack, din är både söt & fin!

Haha, men tack. Du är sjukt vacker! :)

2011-09-21 @ 19:30:43
URL: http://ineslmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0