Home alone.

Hejsan hoppsan!
Vart hemma från skolan idag igen, kommer antagligen vara tillräckligt frisk på onsdag- längtar!
Har typ degat i soffan hela dagen, pluggat, läst och kollat på film. Typ det enda jag gör på dagarna.. Det börjar bli så jävla tråkigt, jag MÅSTE röra på mig! Saknar motion, måste ut och springa snart! :(
Snart är det iaf sportlov ju, och då ska jag upp till Norge och åka snowboard med la familia och några bekanta- super! Hoppas bara att jag blir tillräckligt frisk tills dess!
Nu sitter jag iaf och gör ingenting. Vet inte vad jag ska göra, sitter och kollar lite bloggar och facebook men det händer ju inget.. :(
Aja, tråkigt inlägg, ville bara uppdatera lite.
Arkivbild igen, snart kommer nya bilder, promise!
Aja, får väl ta och sätta på någon film nu!

Vi höres, puss.

Kommentarer
Postat av: e l a r o

Sv: Aw , tack detsamma! :)

Kram!

2012-02-06 @ 20:44:37
URL: http://elaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0