Lets start over?

Hallåå där!
Oh herre vad länge sen det var! Har typ inte vart inne på blogg.se på flera månader! Satt precis och kollade lite bloggar, och kände mig helt plötsligt jätte sugen på att börja blogga igen. Dock kommer uppdateringen antagligen inte vara på topp- skola osv, men gör det mer som en kul grej.
Ska försöka ta mycket mer bilder med kameran, inte bara med camen vilket är så trpkigt. Och kommer försöka skriva så lite som möjligt om skolan, alla inlägg blir ju typ: "hej bloggen, sitter i skolan och har matte, sen har jag svenska. Puss å hej!". Inte precis så roligt att läsa.. Eller det tycker inte jag iaf :)
Har gjort om designen lite också, kände att jag behövde en ny start. Väldigt enkel och fräsch design, dock gillar jag inte min header längre.. Får fixa en ny när jag blir frisk igen.
Ja, just det, jag är som sagt sjuk. Har inte vart i skolan på över två veckor- körtelfeber.. Ett tips: få aldrig körtelfeber! Det suger verkligen!
Jag har missat si HIMLA mycket i skolan, och jag missade en fotbollscup, vår första match, beachvolleyboll med fotbollslaget, och jag missade att säga hejdå till våran tränare som precis har slutat. Jag hade också byggt upp min kondition asbra dom senaste veckorna, va typ ute och sprang minst tre gånger i veckan, men nu har den här jävla sjukdomen förstört allt!
Skitsur är jag!
Aja, långt inlägg nu, sånt orkar man inte läsa.. Ville bara säga att jag är tillbaka och det kommer bli skitkul!
Bild från arkivet eftersom jag är sjuk..
Skriver antagligen mer senare, eftersom det enda jag gör är att typ läsa, försöka plugga och kolla på TV ;)

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0