Nästan frisk.

Hej!
Haha ledsen om bloggandet inte är sådär superbra, kunde ju valt en lite bättre tid att börja blogga på eller? haha,

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och läser, och filar naglarna lite emellanåt. Duschade precis, läänge. Tog hårinpackning (vilket jag inte gjort på väldigt läge, ajabaja), rakade benen och sånt. Snärjde precis in hela kroppen också, riktigt skönt. Ni vet när man smörjer in sig med nån bodylotion blir det ofta lite kräm kvar på händerna som man inte riktigt vet vad man ska göra av? Ett litet tips om du har lite torrt/slitet hår (som jag börjar få igen..), så är det jättebra att ta det som är kvar i hårtopparna. Helst ska ju bodylotionen vara parfymfri, men det går säkert bra iaf :) detta gjorde jag också precis iaf, brukar göra det innan jag lägger mig några gånger i veckan.

Imorgon ska jag till doktorn igen, sen blir det skola på torsdag! Woop woop, börjar bli rätt trött på att vara hemma!

Skriver mer imorgon!
Love

Bjuder på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0