Trött

Hej där!
Känner att jag ångrar lite att jag började blogga just nu, när jag fortfarande är sjuk och så, bloggen blir ju sjukt tråkig. Kan/vill inte precis ta några kort på mig själv när jag ser ut såhär, och har ingen inspiration liksom..
Idag har jag iaf inte gjort så mycket. Vaknade rätt sent för första gången sen jag blev sjuk (typ 3 veckor alltså). Har sovit sjukt dåligt dom senaste veckorna, Somnat vid midnatt, vaknat typ fem gånger varje natt, och sedan vaknat sju-åtta varje morgon av mig själv...
Aja, nu ska jag iaf läsa lite i en bok som vi tydligen läser i skolan, och lyssna på Bon Iver. Har börjat lyssna på som jättemycket på senaste tiden, & jag älskar dom!

Men vi hörs senare!
Puss.

Random bild bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0